İzleyiciler

14 Şubat 2011 Pazartesi

Makas Darbeli Kıyafetler :))

Dolabınızda size küçük gelen,ben bunu neden almışım deyip giymediğiniz,eskidiğini düşündüğünüz veya ufak/büyük deformasyonlara uğrayan kıyafetlerinizi,hırkalarınızı istediğiniz şekilde yeniden kazanabilirsiniz basit birkaç makas darbesiyle.. :)Tekliğiden dolayıda kimsenin üstünde göremez hemde atmak yerine onları yeniden değerlendirebilirsiniz..Kesik şekilleri,boyutu,sayısı tamamen size kalmış..Çok şık birazda cüretkar olacaklarından emin olun :)Günlük hayatın her alanında rahatça kullanabilirsiniz.Ben dolabımdan birkaç parçayı sizinle paylaşmak istedim.Öğrenci evinin fon sıkıntısını mazur görmenizi istiyorum :)Resimlerin devamı gelicektir bu arada bana yardımcı olan bir zamanlar Bershka modelliğinide yapan arkadaşım Grace'e çok teşekkür ediyorumm :)))





Yeleğin üstündeki incileri ben diktimm :))



:))

2 yorum:

mrtha dedi ki...

krem yada bej mi o hırka cok hoş olmuş :)

Elf in Alphabet dedi ki...

2 side olur farketmez :) yapması inanılmaz kolay,keslkle tavsiyemdir :)