İzleyiciler

17 Şubat 2011 Perşembe

Tiny Miny Sanal Vitrin

  Giydiklerinizi birçok insanın üstünde görmekten sıkıldıysanız,deseni-rengi size kalmış olan kıyafetler istiyorsanız,ki uygun fiyatlı olması da işin güzelliği olucaktır, Tiny Miny tam size göre..Uzun süredir kendi kıyafetlerini dikiyor Çisem ve en son olarak içindeki tasarlama ve dikme aşkını bizlerle de paylaştı,çok da iyi yaptı !Günlük hayat veya gece için elbise tasarlayan Çisem,aynı zamanda plajda şık olmamızı sağlayacak aslında plaja giymeye insanın kıyamayacağı plaj elbiseleri ve pijamalar da dikiyor..Şu sıralar favorisi midi-mini boy yüksek bel eteklerle,her yerin tozunu attıracağımız uzun etekler :)Elbise fiyatları gayet ucuz çünkü Çisem 'Herkes giyebilsin' diye dikiyor kıyafetlerini.Sanal vitrinini görmek için Facebook/Tiny Miny adresinden ulaşmak mümkün.Çisemm son tasarladığı kıyafetlerden bir kaç tanesinii bizim için giydi,arkadaşıma çok teşekkür ediyorum :)




Tabikii bende giydim :)



Bu kadarla sınırlı değil..Az vaktimizden dolayı giyemediğimiz,çekemediğimiz kıyafetlerin sadece bir kısmını da Tiny Miny'de aldığım fotoğraflarla paylaşıyorum ..







Şimdiden iyi alışverişler diliyorum :)

3 yorum:

Okyanus dedi ki...

Çok güzeller çok sevdiimmmm :) tiny minye bakmam lazım himeenn hehe :))

Elf in Alphabet dedi ki...

Kesinliklee :)

ZeynCo dedi ki...

ben beyaz elbiselere bayıldım onlardan istiyorum!