İzleyiciler

22 Nisan 2011 Cuma

Bu Renkleri Bu Yaz Daha Çook Göreceğiz

  Bugün uzun aradan sonra nisan kendine gelir gibi oldu, şööyle bir titredi sallandı kendisinin bahar ayı olduğunun farkına vardı. Hava kötüyken hele bir de bloglar kapalıyken duvarlara konuşuyor gibi oluyor insan, bir şey yazası gelmiyor. Şahsen benim öyle oldu. Güneş biraz olsun yüzünü gösterince içim kıpır kıpır oldu, okula da gidip gelince bu güzel havada resimlere bak bak doyamadım. Yakında ne giydim postları da yapmak istiyorum, sadece cıvıl cıvıl giyinip fotoğraf çektirmek için güneşli günler istiyorum. Şimdilik zaten alıştığımız neon renklere daha da sempatimiz artsın diye bu resimleri paylaşmak istedim. Portakaldan, güneşten, çimenden ilham aldık sizler için yarattık :))







  :))

via:harpersbazaar.com

Hiç yorum yok: