İzleyiciler

25 Nisan 2011 Pazartesi

DIY / Ben Ne Giydim ?

   Size çok basit bir 'Do It Yourself' Projesi..
   İhtiyacımız olan tek şey düz bir body, 2 parça ve rengi tamamen size kalmış olan kumaş parçaları.


Kalp şeklinde kestikten sonra fon olmasını istediğimiz kumaşı, tam göğüs kısmına denk gelecek şekilde dikiyoruz. Ben yamuk kalp şeklinde yaptım ve uç kısmını sivri bırakmayıp kestim. Daha sonra leopara çok yakıştığını düşündüğüm pembe parçaları 30 cm uzunluğunda 2-3 cm eninde kesip, aynı boyutta leopar bir parçayla ördüm. Bu örgüyü ne yapacağımı epey düşündükten sonra, ikiye katlayıp sol kısma diktim. İşte bu şekilde :)



Altına Zara'dan aldığım neon pink eteğim ve Stradivarious oxfordlarımı giydim. Ortaya böyle bir görüntü çıktı :)


Telefonla çekildiği için fotoğraf pek hoşuma gitmed bu yüzden yüzümü kesmeyi tercih ettim.
Hem kolay, hem de işlevsel bir üst istiyorsanız bir deneyin derim :)

2 yorum:

New York Lover D. dedi ki...

Çok güzel olmuuuş eline sağlık :) Ama benim gözüm hala etekte :)))

Elf in Alphabet dedi ki...

Eteğin elektrik mavisi ve petrol yeşili de var, hepsi de çok güzel, bir bakabilirsin :)