İzleyiciler

24 Ağustos 2011 Çarşamba

İncik & Boncuk VoL.1

İşte benim mini mini öğrenci evimden mini mini bir kare :) Malum, öğrencilik obada yaşamaya benzer, ne zaman göçün gerçekleşeceği belli olmaz. İşte bu yüzden, elimi atttığım zaman hemen ulaşacağım ve ne zaman dısarı cıkıyor olsam zaten ilk olarak el attığım kozmetik malzemelerim ve takılarım için böylesine bir yerim var :) Ailemin yanına gitiiğim zaman hemen bir bavulcuk yapıyorum bunlardan.
Kozmetiklerimin bir kısmı burda. Diğer kısım makyaj çantamda ve peeling, body oil ..vs ise banyoda.
 

Ve ben önce yüzükler ve küpelerimden sonraki postta da bilezik ve kolyelerimden oluşan bir post hazırlamaya karar verdim, tabi ki Rococosh'un da böyle bir post hazırlayıp bana ilham vermesiyle :)

İşte burda benim genelde akşam yemekleri ve gece çıkarken kullandığım küpelerim var. Bakmayın böyle dediğime kullanmıyor olsam da daha doğrusu aklıma bir türlü takmak gelmiyorsa da bir kısmı umutla bekliyor takılacakları günü :)

Bunlar günlük küpelerim. Birkaç çift de renkli taşlı küpem var ama nereye koyduğumu bilemezlikten malesef onları bulamadım. Zaten takı konusunda taktıkları sürekli değişen biriyim. Taşlı avize küpeleri kolay kolay zaten kullanmam ama taktıklarımdan da çok kolay sıkılırım. Bu sebeple küpelere ayırdığım belli bir bütçe var her ay. :)

Yüzüklerim genelde büyük ve abartılı yüzükler, birkaçını fotoğrafladım ancak zor gelince toplu çekim yaptım :) Her gün muhakkak yüzük takarım ve alışverişe çıktığım her zaman mutlaka yüzük almaya çalışırım.

Bir sonraki post da yarın gelecek :)

3 yorum:

SoulBodyPause dedi ki...

hepsi birbirinden güzel beybi, güle güle kullan.

TrendKolik dedi ki...

hepsi de çok güzelmişş,ama ben en çokkk sondan üçüncü fotodakileri çok beğendim güle güle kullan

pempe gönlüm sende dedi ki...

çiçekli yüzüklerin çoook güzel:)

http://pempegonlumsende.blogspot.com/