İzleyiciler

29 Ağustos 2011 Pazartesi

MTV Video Music Awards 2011

 MTV VMAs dün gece sahiplerini buldu. Gecenin en konuşulan ismi ne sahne performansıyla çok konuşulan Lady Gaga, ne toplam 11 ödül sahibi olan Katy Perry'di. Beyonce'nin 'hamileyim' açıklaması, ortalığı yaktı kavurdu. Hatta daha sonra öyle bir sahne performansı sergiledi ki kimileri 'İşte Beyonce bu' derken diğer tayfa 'hamile hamile ne gerek var bu hareketlere' yorumlarını yaptı twitterdan :)
 Ben bir Jennifer Lopez görmek isterdim, göremedim. Red Carpet havası yok gibiydi sanki.
 Öyle aman aman kıyafetlerde yoktu. Gelelim gecenin şıklarına rüküşlerine.

 Hiç düşünmeden gecenin hakkını veren Beyonce'den başlamak isterim. Göbeğini tutan pozu çok tatlı değil mi ? :) Red carpet için turuncu bir Lanvin tercih ederken, performans sırasında benim aşık olduğum nefis pullu bir Dolge & Gabbana tercih etmiş.



Bonus gibi tam 11 tane ödül toplayan Katy Perry pembeye boyattığı saçlarıyla çok şıktı. Gecede 4 tane kıyafet giyen Katy Perry sırayla Atalıer Versace, şarkısını seslendirirken şahane mürdüm bir Tom Ford, ödülünü alırken Dior Couture( ki ben Galliano'suz Dior'a Dior demem) ve basına poz verirken de kendisine özel plaklardan tasarlanan bir kıyafet giymişti.


Zamanın, benim ortaokul lise dönemlerimin bir numarası olan Britney Spears küçük yaşta eline geçen şanı şöhreti değerlendiremezse işte bu hallerde ödül törenine gelir işte bu Moschino elbisesi ve Gina botlarıyla.


Tanıdınız mı ? LADY GAGA. Evet, Gaga yine yapıcağını yapıp You and I şarkısını 'drunk' biçimde söyledi. :)Guess erkek blazer tercih etmiş. Çok da erkek olmuş :)


Yeni gelin Kim Kardashian evlendim ama totomdan bir şey kaybetmedim görüntüsüyle yine orta yerdeydi. Neden yani, neden bir türlü deyim yerindeyse şöyle 10 numara olamaz, neden makyajından başka bir şeyi kusursuz olmaz bilemem, çok basit çok avam bir havası var. Kaufman Franco imzalı gümüş renkli kendinden printleri olan bir elbise giymiş. Arkasını görmeden önüne laf etmeyin :)


Kelly Rowland Siyah&dore payetli bir elbise giymiş, tarzını da dekoltesini de ben çok sevdim. Çok iyi değil ama bir çoğundan kat be kat şık olduğu bir gerçek.


Katie Holmes, evli mutlu çocukluyum, tarikatlara bağlıyım, sizin müzik ödülünüz beni bağmalamaz dercesine, video müzik ödül törenine müzik festivaline gider gibi katılmış. Bir de öyle enteresan bir poz vermiş, rahatlıktan ölmek üzere. Alain marka bir elbise, Proenza Schouler bayıldığım ayakkabıları giymiş.


Miley Cyrus var mesela, daha 18 lik çıtır kendini 48 sandı bir anda belli ki böyle bir elbise tercih etti. Zebra printli, floral desenli zaten benim sevmediğim karmakarışık desenli bir Cavalli. Tek güzel olan sırt dekoltesinden sarkan Lorraine Schwarts mücevherler.


Birde diğer kızımız var, Selena Gomezdaha 19 yaşında, sevgilisi nefret Justin Bieber gibi bir çıtır olmayı beceremedi, gitmiş kendisini çok büyük gösteren ve hiç de yakışmayan, Justin'in yanında da anneciği gibi durduğu bu Julien McDonald elbiseyi giyip kafadan ibaret bir hale bürünmüş.


Son olarak işte bu acı gerçek.
Nicki Minaj.
Söz bulamadım yorumlamalara.


Via:justjared

8 yorum:

Okyanus dedi ki...

Beyonce çook tatlı olmuş sahnedede harikaydı hamileliğine rağmeeen :))
Gaga nın erkek hali daha iyi değil mi sanki :DD

Nazlı Babaoglu dedi ki...

katy perry her zamanki gibi çok tatlı !

Elf in Alphabet dedi ki...

@okyanusss - lady Gaga hep böyle mi kalsa acaba ? :)

@Nazlı B- aynen öyle, özellikle plaklı elbiseye bayıldım :)

Unknown dedi ki...

heheh fotoğrafları yorumlayışına %100 ve ötesi katılıyorum canım :) en çok da Katie Holmes'un pozu, Britney Spears ve Kim Kardashian hakkında söylediklerini okurken tek böyle düşünen ben değilmişim demek ki dedim. Katy Perry ve Beyonce törenin en sempatikleri bence :)


http://betwinus.blogspot.com/

Shara dedi ki...

thanx for the post didnt see the awards:)La Folie 

civciv dedi ki...

beyonce ortaligi yakip gecti vallah :)) ikinci resmindeki yüz ifadesi harika yaaaa!


öptüm cnm <3

civciv dedi ki...

hahaha süpersin.. yorumun icin tskler.. su olivianin resmini ben de bir görseydim :D


öptüm cnm <3

Elf in Alphabet dedi ki...

@BeTwin us Diğer bloglara da şöyle bşr bakınca gördüm ki herkes bize katılıyor :))

@Shan Thanks, T m happy:))

@civciv Çok sevmememe rağmen Beyonce ' e bende bayıldım. Olivia'nın resmini bulursam sana muhakkak göndericem ,kiss <3